lørdag 1. mai 2010

våkk

HÆLLÆ

(ja, jeg har bare halvt hode)

jeg er suuuuper opplagt etter å ha tilbragt de siste 17 timene på FLEX(lokalt treningssenter med egen bole-bule). HELT SANT ASSA.


Her om dagen bada jeg, og følte at jeg måtte ta bilde av det å sendte til Karoline
Super nice baderomstapet vi har!


Ellers har jeg ikke gjort så mye. og det har forsåvidt ikke resten av husholdningen heller

sløvt.


I natt drømte jeg at typen og jeg fikk barn. Men det var han som sto for fødselen. Jeg drømte at han kom hjem fra jobb, kom inn i stua og bare "kan du se hvor mange cm åpning jeg har?". Dere kan jo tenke dere.

OG IRRITERENDE MENNESKE, sant, når man uttaler wok, så sier man VÅKK?!!! Typen min sier VOKK. Herre-gud!!!!!!!!! IRRITERENDE, fatter ikke at jeg gidder bo med han.

1 kommentar: