onsdag 12. mai 2010

OPPTATT

Sorry for elendige oppdateringer.


TYPEN ØDELA BILDET! brb, bank!!!!!!!!!!!


SÅNN, perfekt.

Har bare vært så syyyykt opptatt med å bruke penger. Masse penger. Fint det!


Mens jeg er opptatt med å bruke penger, så har mamma MALT eller TUSJA eller hva pokker hun har gjort, et par sko. Som forresten så heeelt jævlige ut fra før av. MAMMA; å gjøre noe jævlig med noe som allerede er jævlig, gjør det IKKE til noe bra!



føler ikke at jeg trenger å si noe mer om den saken.... sukk.

OG VET DERE HVA SOM SKJER AKKURAT NÅ NÅR JEG SKRIVER DETTE INNLEGGET???? JODA, et korps marsjerer forbi................. BRB, SELVMORD!


(kødda)


Hvorfor må korps ØVE til 17. mai? Herregud, jeg skal begynne å ØVE meg på å ha julaften.............



Her om dagen hadde vi besøk av noe som NESTEN er like ille som korps, nemlig:



en GRAVEMASKIN.


Tror jeg må lage meg en ekstra sterk kopp kaffe på grunn av denne forferdelig tunge påkjenningen, med min nye kaffemaskin:

oooops, feil bilde:

Fornøyd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar