tirsdag 18. mai 2010

Dagen(e) derpå

HIPP HIPP.... hurra.

i går var det 17. Mai, og i anledning den dagen befant jeg meg på en øde øy. Okeida, NESTEN øde. Det er 2 hus på øya, og i det ene befant jeg meg i. Perfekt! Langt fra korpsene.


Over til noe langt mer viktig; MEG.
I går når vi kom hjem fra denne øde øya (det føltes forøvrig som om jeg hadde vært på robinsonekspedisjon i et par-tre uker), så sto Karoline,

som hun nå så fint heter, i vinduskarmen og SULTET. Fint for meg (og for henne) så var det ei flue i ett av de andre vinduene. SÅ, jeg flytta Karoline over til det andre vinduet. Da jeg skulle sette meg ned igjen i sofaen, SÅ BOMMA JEG. Hvordan BOMMER man på en sofa som er to meter og 76 cm bred, tenker du kanskje. JODA DET SKAL JEG FORTELLE DERE. Etter et par glass jägermaister, så er det meste mulig!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!viewer discretion is advised!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Så der lå jeg da, som en retard i fosterstilling. Og typen velger å FOTOGRAFERE MEG. All you need is love, lism.

Jaja, det gikk jo bra. Typen har tydeligvis vært på røvertokt med kameraet før også. Dette fant jeg her om dagen

JEG ER SÅ FOTOGEEEEEEN.

2 kommentarer: