lørdag 8. mai 2010

Nytt familiemedlem

Hei.

I går kjøpte jeg oss et nytt familiemedlem. Har enda ikke funnet navn til søtisen, han går under navnet PLANTE i mellomtiden.

Si hei til Plante:

Plante poserer med stolt mor!!!!! Eneste vekst jeg kan holde liv i tror jeg, bortsett fra ettervekst! Eller, nei, den tok jeg livet av denne uka. Plante er bare å vanne og fôre med fluer. Fikk en blomst fra mamma når jeg og typen flytta sammen for 2,5 år siden. Eller, fikk og fikk, jeg tiggde meg til den. Tror mamma kjenner meg for godt til å gi meg blomster, sånn egentlig. IHVERTFALL. Den har holdt på å dø sånn 20-21 ganger, heldigvis er jeg god på gjenopplivning! MEN HYSJ, ikke si noe til mamma!!! Eller som hun bruker å si "IKKJE ETT ORD I AVISA!"


Drittplante. Den skal visstnok blomstre hver pinse. WELL, IT AINT HAPPENING!


Ellers. Så har vi jææævla tom stue nå

NO MORE GRØNN SOFA! åhhhh, LIVET dere!!!!!

3 kommentarer:

  1. *HILSE PENT PÅ BANE* :D

    DU E SØT

    SvarSlett
  2. Synes du skal kalle planten for Karoline!

    SvarSlett
  3. Planten på veggen trenger vel daglys...

    SvarSlett