lørdag 12. juni 2010

TAPERE!!!!!!!!!

Jævla drittunger i rød gammel, STYGG, jævla ford (SKUDDPREMIE) som absolutt MÅÅÅÅ ha bråkete eksosanlegg å kjøre rundt i nabolaget midt i svarteste natta(kødda, nordnorge=lyse netter)!!!!!!



TOTALT FAIL å ha musikkanlegg i bilen som er verdt mere enn bilen i seg selv. EKSTRA failure at man har på denne sangen over høyttalerne:


Det er nemlig introen til Cops på viasat4!!!!! hahaheahe.



Den siste uka har jeg fått gjort ting jeg ikke kan, men som det viser seg at jeg kan allikevel!!! Har faktisk vurdert å kanskje få dette som yrke! Nemlig:




TrommevirveL











FLISELEGGER!!!!

(bildet er fra google)

Jeg er EKSTREMT dyktig på å legge fliser!!! MEN jeg har en teori om hvorfor:
Det har seg nemlig slik, at typen er tynn som ei flis. Og det er jo en kjent sak for alle dere (KJEMPEMANGE) som følger bloggen min, at han ofte sovner på sofaen,


ERGO jeg må legge han!!


(for dere som ikke tok den; FLIS-LEGGER)




OG HERREGUD. Nå har shitkidnaboen, som ALLTID har besøk av idioten med rød bil

har fest på VERANDAEN. Skyt meg!!!! (forresten, skyt han...... please?)

Jeg la like gjerne ut bestilling på facebook:


BAD BOY, BAD BOY, WATCHA GONNA DOOOO, WATCHA GONNA DOO WHEN THEY COME FOR YOUUU






edit: herregud. Nå spiller de vengaboys på festen. Går å legger meg.....

4 kommentarer:

  1. HAAAAHA, e jo Dan sin bil! eller trur d! eller e ganske sikker på at d e hannes bil:p gå å smekk dæm Linn-Marion:)

    SvarSlett
  2. Kem faen e han Daaaaan??? har sett en liten colombianer kjøre den jaffal... FETTUNGA!

    SvarSlett
  3. haha han va jo å jobba lammi mæ å vegard på hamek.. men han blei fort fjerna:P
    Mats Colombus @face

    SvarSlett