søndag 6. juni 2010

Lite bajs

Jeg er jo bare verdens BESTE blogger!!!!!

Neida (joda).

I dag har jeg fått vampyrbitt! På skuldra! Cannot belive this, jeg må jo melde meg på Twilight.
Skal bare spare til litt babyface og fettete hår først...





YES! ELLERS. Facebook.
Herre-gud. Her om dagen var det ei som skreiv "NAVN har endelig bæsja!! Etter 2 døgn kom det endelig en bæsj", ergo jeg er egentlig død. Lo meg ihjel! Jeg skal også begynne å dele med vennelista mi når folk her i huset bæsjer. "I dag bæsja typen. Bare 32 minutter etter han spiste. Det lukta enda mat." Synes jeg ser det!

JA! Også fikk jeg en venneforespørsel her for en stund siden, av random dude som jeg ikke aner hvem er, og når jeg sporte hvorfor han la meg til fikk jeg svaret:


"KJENNE DÆ OG FARN DIN" Jeg døøøøøør!!!!!!!!!!


OGSÅ har jeg jo snart bursdag!!!!! bare 62 dager til! I anledning det vil jeg snart legge ut ønskeliste på bloggen, sånn at dere TROFASTE (not) lesere veit hva jeg vil ha (også får dere jo litt tid til å spare).
HIPP HIPP HURRAAAAA



PS; her om dagen kjøpte jeg lodd til inntekt for..... HOLD DERE FAST; KORPS

brb selvmord

3 kommentarer:

  1. inntekt for korps...den va ny! haha=)

    SvarSlett
  2. litt Linnéa-inspirert eller..?

    SvarSlett
  3. JA, LINNÈA ER MITT IDOL, SIKKERT BARE HENNE I HEEEELE VERDEN SOM IKKE LIKER KORPS, OG SOM BLOGGER OM DET. haehhaehhahea, ler meg ihjel

    SvarSlett