lørdag 26. juni 2010

hååihåi!

Dere!!!! NÅ er det bare 1 (!!!!!!!!!!!!!!!!!) uke igjen til Tour de France! Livet blir en FEST de 3 ukene det pågår!

For dere som ikke veit hva Tour de France er, SE HER:



Masse menn i sykkelshorts. Blir ikke stort bedre enn det! <3>

I dag har jeg vært handy, igjen! Men sist LA jeg fliser, i dag REIV jeg fliser. Og la meg bare si det klart og tydelig, det er myyyye vanskeligere å fjerne fliser, enn å legge dem!! Bare se, jeg er ENDA ikke kvitt flisa (typen) etter disse 5 årene....

4 kommentarer:

  1. LOOOL. veit du ka æ tenke på når det e snakk om sykkelshorts? FNIIIIIIIIIIIIIIS.

    SvarSlett
  2. HABHAHEHHBAHEHBHAHHEH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  3. Hahahaha :p Tour de france er bare ikke helt min greie da! Da liker jeg mye bedre fotball VM som suser i tven min hver dag for tiden :p

    SvarSlett
  4. Tour de France er jo suuuuuuuperdeilig!!!!!!!

    SvarSlett