mandag 22. mars 2010

Prevensjons-tips!

Heihei folkens! Nå starter jeg en ny ting på bloggen min, nemlig Linn-Marions tips!!

I dag skal jeg tipse dere om prevensjon! Har et par venner som kunne hatt nytte av disse tipsene for et par år siden, for å si det sånn...

1: Kondomdrakt! Ingenting er som litt tørrpulings!

(jævla drittblogg som ødelegger bildene!!!! JAJA dere fatter greia. Trykk på det om dere ikke fatter greia)
2: Sovne på sofaen... Denne er jo min kjære stor fan av.



3:
enough said

4: Skaff dere tante/onkelbarn!! Greit å kunne levere de tilbake til hvor de hører hjemme når de bæsser i bleia, eller egynner å grine:
tantebarn, her representert ved Victoria. Som STORTSETT er søt.

Det var Linn-Marions tips for i dag! Var det ikke fantastiske tips eller? Har DU noen prevensjonstips?

4 kommentarer:

  1. wow, der va det mange gode tips.
    kondomdrakt ja, jeg har alltid tenkt at kondom i seg selv holder. men det er jo enda mindre sjangse for å bli gravid hvis hele mannen er dekket. smart.

    SvarSlett
  2. YES! Du fanget opp hele budskapet mitt!!! ELSKER lesere som deg!!!!! <33<3<<3<3

    SvarSlett
  3. seff elsker du lesere som meg, kommer jo hjem til deg i overimorgen ;)

    SvarSlett