søndag 21. mars 2010

mornings!

Heihei ALLE LESERE (jævlig mange av de, liksom)! Morgenstund har gull i munn! ...og masse morgenånde, fy og fy.

I dag skal jeg rote hjemme, bare litt, jakter på drømmelooken for stua og den er noe som dette

Nydelig!

Ellers så trodde jeg at en dinosaur trampet over meg i natt, men neida, det var denne sykt søtingen

se så søøøøøøøøt!

Nok om deet. Glemte å nevne i går at som HEVN, for at typen synes at jeg er så jævla kjedelig at han sovner på soffan klokken 2130 på en lørdag, så terroriserte jeg han. Har et par-tre video-clips nå av en som sover søtt, også kommer jeg plompende inn å bare tilfeldigvis setter på slipknot på høyeste volum i stua. Fnis!

Jajajaaa, nå skal jeg pille litt mer i nesa og se om det skjer no spennende i verden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar