onsdag 14. april 2010

pupp

Heey.

Image and video hosting by TinyPic
bare sånn for å bryte isen

Nå hadde jeg egentlig skikkelig mye bra å skrive om, men så glemte jeg det når jeg startet innlegget med noe så latterlig som "heey.". JAJA.

I dag har jeg ikke gjort en dritt. For på én gang har jeg besøk av tre ting som begynner på M og M og D. Tro meg, dere vil ikke vite.
Ble nysgjerrige nå, tenker jeg!!! SLUTT Å BRY DERE!
(har spist 4 esker läkerol, dere kan jo tenke dere.)


Ellers, så måtte jeg ta bilde av at jeg har krønsja nesa mi med brillene. Har fått en kul, og jeg HAR SÅ VONDT, og typen bare "det kjennes ut som ei kvise". HYGGELIG


VEIT at dere ser antydning til en liten rød flekk ved siden av vannkopparret mitt.
......dere ville kjent den ihvertfall.


I dag lukta typen så stygt at jeg måtte bade han. Altså, han luktet stygg jobblukt. Blanding mellom rust og hakket betong. Og litt fiskeslog. Og maling og sånn. Nydelig.
Har desverre ikke bilde av badeakten, men her e noen andre i badekar!



nice.... (bilde henta fra google)

3 kommentarer:

  1. Migrene,mensen og diare?

    Hahaha,fint bilde på slutten her,nu skjønte æ jo overskrifta :p

    SvarSlett